Poznaj Polskę i
jej sąsiadów z Polą Neis 

Rekord Polski w liczbie odwiedzonych muzeów, restauracji i atrakcyjnych miejsc.
Polish Czech English German Lithuanian Russian Slovak Ukrainian
REJESTR KLAUZUL

REJESTR KLAUZUL

XVII AmC 3142/10

"Espace-Trans" Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

Biuro nie zwraca żadnych kwot za świadczenia nie wykorzystane z winy Nabywcy


XVII AmC 651/09

Nowa Itaka Sp. z o.o. z siedzibą w Opolu

W przypadku imprez samolotowych biuro podróży nie ponosi odpowiedzialności za mniejsze niż 12-godzinne opóźnienia od podanych czasów wylotu z kraju


XVII AmC 1915/10

Romana Stencel, Wiesława Stencel - Sten-Ro Tur s.c. z siedzibą w Szczecinie

Organizator nie zwraca wartości świadczeń, których Uczestnik nie wykorzystał w czasie trwania imprezy z przyczyn leżących po stronie Uczestnika


XVII AmC 2681/10

Mati World Holidays Sp. z o.o. w Krakowie

Organizator przyjmuje reklamacje w ciągu 7 dni od dnia zakończenia imprezy


XVII AmC 2684/10

Kazimierz Puk - Biuro Turystyczne Poltur z siedzibą w Tarnobrzegu

Wszelkie spory, wynikające z niniejszej Umowy, nie dające się rozstrzygnąć polubownie będą rozstrzygane przez właściwy dla Organizatora sąd, tj. Sąd Rejonowy w Tarnobrzegu.


XVII AmC 2683/10

Rafał Kowalski - "Viaggi.pl" w Krzeszowicach

Strony zgodnie określają jako sąd właściwy miejscowo do rozpoznania ewentualnych sporów z Uczestnikami właściwy rzeczowo Sąd w Krakowie


XVII AmC 3144/11

Janusz Trybus - Firma Usługowo-Handlowa Biuro Turystyczne Top z siedzibą w Chorzowie

Nie uważa się za wadę niedogodności, o których Uczestnik był poinformowany przed rozpoczęciem imprezy


XVII AmC 135/10

Biuro Turystyki Wojażer Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku

Uczestnicy wycieczki mogą składać reklamacje związane z wykonaniem usług, do BT Wojażer sp. z o.o. w terminie nie przekraczającym 7 dni od zakończenia imprezy


XVII AmC 1912/10

Antoni Monach

BT Project nie odpowiada za szkody wynikające z uchybień popełnionych przez Pośrednika przy zawieraniu umowy z Klientem.


XVII AmC 2643/10

Atlas Glob Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Targu

Atlas Glob Sp. z o.o. nie ponosi żadnej odpowiedzialności za bagaż Klienta w przypadku jego zamiany, zagubienia lub kradzieży


XVII AmC 3483/10

Karol Rosada

Klient może zrezygnować bez ponoszenia kosztów w przeciągu 3 dni od powiadomienia, jeżeli podwyżka przekracza 10 %


XVII AmC 1913/10

Antoni Monach

Biuro nie bierze odpowiedzialności za utracone w czasie imprezy rzeczy oraz przedmioty wartościowe


XVII AmC 2202/10

Romana Stencel, Wiesława Stencel - Sten-Ro Tur s.c. z siedzibą w Szczecinie

Reklamacja winna być złożona na piśmie nie później niż 14 dni po terminie zakończenia imprezy


XVII AmC 2201/10

Romana Stencel, Wiesława Stencel - Sten-Ro Tur s.c. z siedzibą w Szczecinie

Nie mogą być przedmiotem roszczeń okoliczności powodujące niewygody lub utrudnienia, znane Uczestnikowi przed rozpoczęciem imprezy


XVII AmC 61/08

Biuro Podróży KOPERNIK Sp. z o.o. w Warszawie

Związane z umową roszczenia przedawniają się po upływie 1 roku od przewidzianego w umowie terminu zakończenia wyjazdu. (...) Roszczenia o naprawieniu szkody na ciele oraz roszczenie z tytułu śmierci przedawniają się po trzech latach


POZNAJ Z POLĄ NEIS SĄSIADÓW POLSKI

Niemcy

flaga niemiec mala

Rosja

flaga-rosji-mala

Litwa

flaga-litwy-mala

Białoruś

flaga-bialorusi-mala

Ukraina

flaga-ukrainy-mala

Słowacja

flaga-slowacji-mala

Czechy

flaga-czech-mala
Niemcy Rosja Litwa Białoruś Ukraina

Słowacja

Czechy